Poštovné a doprava
Cena poštovného závisí od ceny objednávky, spôsobu platby a doručenia. Na základe týchto kombinácií sa zobrazí v časti Sumár objednávky výsledná cena doručenia.
Tovar je štandardne zasielaný prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Packeta: balík Vám môže byť doručený na konkrétne výdajné miesto alebo do Z-BOXu spoločnosti Packeta (predtým Zásielkovňa), alebo Vám kuriér doručí balík domov resp. na miesto, ktoré si určíte. V prípade, že Vám to nevyhovuje, môžete si vybrať aj doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty (len ako balík na poštu). Balíky sú zasielané len len v rámci SR. Zásielky do zahraničia sú možné len po predchádzajúcom dohovore, po upresnení výslednej sumy poštovného a pri platbe vopred.
ZDARMA je poštovné pri objednávke nad 60 € a online platbe alebo platbe prevodom (prípadné akciové produkty - označené * - sa do tohto limitu nezahrňujú).
Spôsob platby:
- ONLINE
- PLATBA KARTOU - najrýchlejší, bezpečný a jednoduchý spôsob úhrady za nákup cez internet prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Comgate. Platby platobnou kartou (Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro), Apple Pay, Google Pay. Do rozhrania platobnej brány zadáte všetky požadované údaje – číslo karty, dátum jej platnosti, ochranný CVC kód (tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžky na zadnej strane karty). Všetko je zabezpečené štandartom 3-D Secure a tak budete najskôr požiadaný aj o zadanie číselného kódu, ktorý obdržíte prostredníctvom SMS správy od svojej banky, prípadne o potvrdenie prostredníctvom aplikácie Vašej banky. - PLATBA BANKOVÝM PREVODOM - okamžitá platba prostredníctvom internetového bankovníctva (Tatrabanka, VÚB, Slovenská sporiteľňa) cez zabezpečenú platobnú brána Comgate, ktorá vás presmeruje do vášho internetového bankovníctva, kam sa prihlásite ako obvykle a tu potvrdíte už pripravený platobný príkaz. Po úspešnom dokončení platby prostredníctvom platobnej brány budete presmerovaný späť do obchodu. Platba je potvrdená okamžite a tak budeme bez odkladu pokračovať v realizácii objednávky.
|
On-line platby pre nás zabezpečuje spoločnosť Comgate a.s. (https://www.comgate.sk/platobna-brana), licencovaná platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informáce sú šifrované. Kontaktné údaje pre prípadné reklamácie alebo otázky k platbám: Comgate a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, 500 02 Hradec Králové, E-mail: podpora@comgate.sk, Tel: +421 222 205 147 (8-20 hod.). |
- PREVODOM NA ÚČET
platba vopred na náš bankový účet. Na základe objednávky, ktorá vám bude doručená na vašu e-mailovú adresu, zaplatíte prevodom alebo vkladom na náš bankový účet IBAN: SK71 8330 0000 0024 0135 1476 vedený vo Fio banke (všetky potrebné údaje budú uvedené v objednávke). Nezabudnite: ako variabilný symbol pri platbe bankovým prevodom je potrebné vždy uviesť číslo vašej objednávky. Tovar je odosielaný až po pripísaní platby na náš účet! - DOBIERKOU
zaplatíte v hotovosti (prípadne kartou) - na výdajnom mieste, kuriérovi alebo na pošte priamo pri preberaní balíka.
Spôsob dopravy:
- Packeta - výdajné miesto a Z-BOX: balík bude doručený na Vami zvolené výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného Z-BOXu. Po doručení vám príde SMS a email s heslom. Od tejto chvíle si balík môžete vyzdvihnúť kedykoľvek do 7 dní (výdajné miesto) alebo do 2 dní (Z-BOX). Pre výber z niekorých ZBOX-ov je potrebné mať nainštalovanú aplikáciu Packeta vo vašom mobilnom telefóne. Viac informácií sa dozviete aj na oficiálnej stránke Packety.
- Packeta - doručenie na adresu: balík bude doručený kuriérom spoločnosti Packeta priamo na vami zadanú adresu alebo miesto, ktoré si určíte. O expedovaní balíka dostanete SMS a e-mailom avízo a kuriér vás bude pred doručením kontaktovať.
- balík na poštu: balík bude doručený prostredníctvom Slovenskej pošty na poštu, ktorú si určíte a kde si ho následne môžete prebrať. Pošta posiela avízo o uložení zásielky buď prostredníctvom SMS alebo e-mailovej správy.
Ceny poštovného:
Platnosť cenníka: od 08.12.2024